Wat Zijn Onze Verzendopties?
Onze verzendpartners zijn UPS, FedEx, TNT en DHL. We kiezen voor deze bedrijven om hun snelle verzending en om een veilige levering te kunnen garanderen.
Wat Is Het Leveringsgebied Van Spooky2.NL?
Alle producten worden SNEL en wereldwijd verzonden door UPS/Fedex/TNT/DHL.
Opmerking: als jouw pakket enige vertraging heeft opgelopen, dan kan dit te wijten zijn aan onverwachte omstandigheden, zoals douane-inspecties, inklaring, enz. Heb s.v.p. even geduld terwijl je pakket op weg is naar jouw deur. We stellen je begrip zeer op prijs.
Hoe Je Je Bestelling Kunt Volgen?
Alle producten worden rechtstreeks vanuit China verzonden, waar onze officiële bedrijf is gevestigd. We sturen een email met trackingnummer zodra je aankoop is verzonden.
Volg Je Bestelling Als Volgt:
DHL: https://www.dhl.com/en/express/tracking.html
FEDEX: https://www.fedex.com/apps/fedextrack/?action=track
TNT: https://www.tnt.com/express/en_cn/site/shipping-tools/tracking.html
UPS: https://www.ups.com/ca/en/Home.page
Let op: het kan zijn dat je douanerechten of BTW moet betalen voor producten die je bij Spooky2.nl hebt gekocht.
Sinds 1 juli 2021 is de btw-vrijstelling bij invoer voor zendingen met een waarde van € 22 (of minder) in de EU opgeheven. Voor alle EU-bestellingen moet BTW betaald worden tijdens de inklaring. Hetzelfde geldt ook voor bestellingen in Groot Brittannië. Voor klanten in andere landen, of je BTW moet betalen en welk bedrag in rekening wordt gebracht, hangt af van het lokale douanebeleid.
Ons doel is om de meest effectieve verzendoplossing te bieden. Als er problemen zijn, stuur dan een e-mail naar support@spooky2-mall.com.
Wat Te Doen Als Jouw Bestelling Niet Op De Verwachte Tijd Aankomt?
Als je pakket wordt verzonden door UPS/Fedex/TNT/DHL/, en de levertijd is langer dan 30 werkdagen (behalve inklaringstijd), neem dan even contact met ons op: support@spooky2-mall.com.